توری پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق

توری پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق

بهرام پروهان

توری پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق بهترین گزینه برای درب و پنجره های دوجداره می باشند. یک طراحی خاص از درب ها و پنجره های یو پی وی سی که توسط یک لایه هوا عایق کاری شده است، اگر با رسانایی پایین یو پی وی سی ترکیب شود، آنها را به یک مانع استوار در برابر انتقال گرما تبدیل می نماید.
پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق، با استفاده از دو یا سه نوار آبندی در قسمت شیشه و همچنین طراحی ویژه مقطع پروفیل یو پی وی سی از نفوذ باد ، آب و گرد و غبار به داخل پنجره ها جلوگیری می کند .امروزه با تولید نسل جدید توری مدرن و باکیفیت مخصوص پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق و استفاده از آن مقاومت و دوام پنجره ها را بیشتر کرده است. توری پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق https://upvc.pro/ را میتوانید از نمایندگی های فروش پنجره یو پی وی سی دوجداره با قیمت مناسب تهیه فرمایید. مي دانيم كه مصرف بالاي انرژي در اين بخشهاي غير توليدي به مفهوم اتلاف انرژي است. در سالهاي اخير تلاشهاي زيادي شده است تا نه تنها مصرف انرژي در سطح متعادلي نگه داشته شود بلكه ازآن به صورت بهينه استفاده گردد. محدوديت منابع انرژي مخصوصا منابع سوختهاي فسيلي و نگراني هاي موجود در توقف رشد صنعتي به علت گراني سوختهاي فسيلي و پايان پذيري آنها، كشورها را برآن داشته است تا روي ديگر منابع انرژي به خصوص انرژيهاي تجديد پذير، انرژي خورشيدي، باد، زمين گرمايي و امواج درياها و اقيانوسها تحقيق و مطالعه شود و از سوي ديگر بهينه و بجا و درست مصرف كردن سوختهاي فسيلي در دستور كارجدي اغلب كشورها قرارگيرد. در اين مقاله تلاش گرديده كه به بخش دوم يعني بهينه سازي مصرف سوخت درساختمان هاي مسكوني و تجاري پرداخته شود.
عملکرد دمایی
آزمایش هایی به وسیله مقیاس متداول عایق کاری انجام شده است. میزان فاکتور U در این آزمایشات نشان داده است که درب و  پنجره های یو پی وی سی بسار بهتر از سایر درب ها و پنجره ها عمل می کنند. به این دلیل که فریم های آنها عملکرد دمایی بسیار بالایی دارند.
یک طراحی خاص از درب ها و پنجره های یو پی وی سی که توسط یک لایه هوا عایق کاری شده است، اگر با رسانایی پایین یو پی وی سی ترکیب شود، آنها را به یک مانع استوار در برابر انتقال گرما تبدیل می نماید.
یک عایق طبیعی
در مقایسه با آلومینیوم، که یک رسانای گرمایی و سرمایی طبیعی است, یو پی وی سی یک عایق طبیعی است. یو پی وی سی در زمستان در مقابل از دست دادن گرما و در تابستان در مقابل گرم تر شدن مقاومت می کند.

درب و پنجره یو پی وی سی


فریم های متداول یو پی وی سی فاکتورهای U دارند که حداقل ۲۰ درصد بهتر از آلومینیوم است. و همچنین در مقایسه با فریم های آلومینیوم که در برابر گرما شکننده است، برتر و ممتازتر هستند.
یکی از مزایای اصلی و مهم توری پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق https://upvc.pro/ و آلمینیوم عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید توری پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق بوجود آمده است. توری پلیسه ای با توجه به ساختار خاصی که دارد بدون شک بهترین انتخاب است و طول عمر بالای ان و قیمت مناسبی که به سبب کارایی دارد موجب شده است تا بالاترین فروش را به خود اختصاص دهد.
مراحل نصب توری پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری یو پی وی سی در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری پنجره یو پی وی سی را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد.پروفیل پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است.  پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد.
مزایای خرید از نمایندگی یراق آلات روتو و توری پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق https://upvc.pro/
• کیفیت هر قطعه از محصولات نمایندگی یراق آلات روتو پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق در ۴ مرحله مختلف مورد تست قرار می گیرند و همچنین جهت بررسی میزان فرسودگی محصولات توسط مرکز تست مورد بررسی قرار می گیرد تا برای ۱۰ سال استفاده روزانه و بدون مشکل آماده شوند.
• یراق آلات روتو آلمان یک یراق ماژولار و دارای انعطاف پذیری است و براحتی می توان آنها را از حالت تک حالته به دو حالته تغییر داد و امنیت پنجره یو پی وی سی دوجداره عایق را دو چندان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: